21.11.2012

Mass nutrition supplements and my girl

Best Blog Tips

Alkuviikon treeneissä ei ole ollut mitään mullistavaa. Maanantain yksinkertainen ojentaja ja hauistreenissä, jossa tuli kolme liikettä molemmille lihasrymille.  Hauiskääntöä mutkatangolla, dippiä lisäpainoilla, hauiskääntöä vinopenkissä kp, keskitetty hauiskääntö seisten, ojentajapunnerrus taljassa myötä- & vastaotteella. Yksi uusi ennätys. Hauiskääntö mutkatangolla meni muutama 6 toiston sarja 42,5kg, eli toistomäärässä ennätys. Tuntui kanssa kevyemmältä ja hauiksilla sai tehdä suuremman osan työstä kuin viime kerralla muutamia viikkoja sitten samoilla painoilla. Ojentajille tein dippiä 10-15 kg lisäpainoilla aika lailla samoja toistomääriä kuin muutamia viikkoja aikaisemmin. Ei oikein tuntunut niin hyvältä tällä kertaa. Alan muuten nyt pian keventämään myös käsitreeniä.

 
Eilen selkätreeni meni osaltaan kevennetysti ja todella rauhallisessa tahdissa. Joka sarjan välissä tuli tehtyä jotain extraa: kepillä paljon erilaisia kiertoja, roikkumista ja venyttelyjä. Treenin jälkeen hierontaa "pyörivällä rullalla". Täytyy koittaa saada rankaan enemmän liikettä, jotta hengitys paranisi.

 Sain tässä taannoin lisäravinnekaappiin täydennystä  :)

Tällä kertaa otin vaihteeksi Mass Whey proteiinin banaanin makuisena. 


Tässä kolme uutta tuotetta mulle Hela Pharmalta. 

Flavo total, joka sisältää antioksidanttisia biofalavonoideja ja karotenoideja.
Enzymer, joka sisältää ruoansulatusentsyymejä. Otetaan ennen ruokailua.
Stomacin, eistää myös ruoansulatusta ja parantaa vatsa toimintaa.

Flavo total ja stomacin ovat vielä TARJOUS tuotteina!


 WNT Pyruvate tabs
 auttaa mm. rasvan palamisessa


NOW Arginine & Ornithine tabs
= Aminiohappoja


Hela Pharma E-vitamiini
E-vitskua syön  aina silloin tällöin



Aamupuuron kanssa as usual My Whey vanilja.
My whey tuotteisiin tulee myös pian uusia makuja. Olkaa tarkkana! 
 

My Omega 3 
 iltaisin ja aamuisin, välillä määriä vaihdellen


Twinlab  B-50 vitamiini
Yleensä iltaisin


Now c-vitamiini
C-vitskua pari kertaa päivässä



Valmennettavani Jessica, joka kisasi syksyllä -163cm yleisessä sarjassa, on tahkonut kovaa vauhtia lisää lihasmassaa. Vielä on aikaa saada paranneltua symmetriaa ennenkuin dieetti alkaa myöhemmin talvella.


Tässä lyhyt video olkapää treenistä



Jessica tähtää kevään junioreiden Fitness Classiciin ja tavoittelee paikkaa junnujen EM-kisoihin.

 Muutamia kuvia lähiviikoilta






8 kommenttia:

  1. Tuo arginiini on hyvä tuote, auttaa kestämään sen sun kehittelemän jäätävän jalkatreenin :D Mitään muita nappeja ei olekaan tällä hetkellä käytössä, pitäis kyllä tsempata ainakin d-vitamiinin kanssa.

    Tuleeko toi My Omega 3 ihosta läpi? Käytin perus Möllereitä hetken aikaa, mutta jossain vaihees aloin tuntemaan koko ajan nenässäni sen kalaöljyn hajun, oli pakko jättää ne pois..

    Oot kyllä mielettömässsä tikissä, sun kilpasiskoista ei taida olla haastajiks ;D


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! D-vitsku ainakin talveks ;)

      En ole huomannu my omega3 kanssa tuota. En oikeestaan ees maista kalaöljyn makua. Joskus jos ottaa just ennen treeniä, niin sillon saattaa tulla vähän ylös :)

      Kiitos! Toivottavasti pääsisin kisaamaan :)

      Poista
  2. Oot kyllä mahtavassa kunnossa! :)

    VastaaPoista
  3. ootkos kokeillut mass triple night kaseiini?? onkos se hyvä??toimiiko
    vai onkos siel markkinoilla muuta parempaa kaseiini protskua

    T.Janne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Mulla on ollut käytössä nyt syksyn dieetin jälkeen tuo triple night. Vaikea sanoa yksittäisestä tuotteesta miten toimii, koska monet tekijät vaikuttavat. Mutta itse tykkään tuota käyttää :)

      Poista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...